Lazy caturday

 
Åh härliga lördag! Jobbveckan gjorde mig lagomt trött då vi haft ont om personal och jobbat på 120% hela veckan. Igår somnade jag i soffan framför Fortitude trots väldigt spännande avsnitt. 

Idag har jag pluggat lite lugnt under filt med värmefläkten riktad mot mig och med katter under och på filten. Våra grannar smsade oss vid lunch-tiden och berättade att de skulle vara ute i några timmar. Så vi slängde på oss löparskorna och sprang en runda och sedan blev det en härlig dusch. 
 
Jag upptäckte för knappt två veckor sedan att vi har stängt på långfredagen! Vilken lycka då jag trott att vi bara hade stängt på måndagen. Måste dock jobba på påskaftonen men fick ju en extra ledig dag bara sådär. Blir en skön vecka nästa vecka! Ska dock plugga i massor de dagarna men ändå.
 
Börjar känna att våren kommer och att slutet på detta pre-reg år närmar sig. Det har gått så ofantligt fort hittills vilket är både kul och läskigt på samma gång. Men vad jag längtar efter att slippa plugga varje gång man är ledig och kunna tänka på allt annat än jobbet!
 
Allmänt | | Kommentera
Upp