This is the end

Strax innan klockan 16 i tisdags släppte vår klassföreståndare bomben under föreläsning: "Som jag förstår det är detta er sista officiella föreläsning". Kom som en ordentlig chock för min del - det hade jag inte alls insett! Sedan i torsdags hade vi vår sista sjukhusworkshop... Imorgon ska jag lämna igen diktafonen! Usch så slutgiltigt det känns.
 
Sista lektionen någonsin - snodd från klasskompis.
 
Men ännu har vi två prov i veckan och sedan 3 tentor som startar om cirkus fem veckor. Så fram tills dess är jag "in the zone" och pluggar varje vaken minut. Den där perioden då man läser så mycket att man längtar efter att få städa... bara det är någonting annat än att läsa!
 
I övrigt har det bara varit plugg på schemat. Har läst mig less på materialet som vi har prov på imorgon så förhoppningsvis går det bra. 
 
Här kommer några av senaste tidens instabilder. Jag låter dem tala för tillfället. So long!
 
 
 Många kattbilder = mycket hemmatid!
 
 
Allmänt, Fotografi | | Kommentera
Upp