Påsk

Äntligen har vi värme och varmvatten! Woho! Blev några (12!) väldigt långa och kalla dagar men nu har vi nya värmeledningar. 
 
Påsk är det visst också. Adrian firar på Irland och jag har mest tagit det lugnt och undvikit högen med plugg. Var ut på en löprunda idag och det var härligt varmt. Våren är här med blommor och häggen utanför har börjat få blad. Engelsmännen har som vanligt gått ut i t-shirt hela bunten. Jag nöjer mig med att lämna vantarna hemma.
 
 
Ville ha lite vår inne också så jag köpte en blomma, tog in det lilla växthuset. Födelsedagsbuketten jag fick från mamma i februari lever än så jag tog in några av dem också. Kul med lite färg!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Eva J:

Glad Påsk älskade hjärtat. Vad roligt att buketten delvis lever än. Blev jättefint med växthuset. Kram

Upp