Helg i racerfart.

 
Ja, kan det här ha varit världshistoriens snabbaste helg?!
 
Blev en lagomt stressig vecka då vi ligger väldigt efter på jobbet på grund av helgdagar, semesterdagar och folk som varit sjuka. Jobbade som en galning hela veckan så att man var redo för tupplur redan vid lunchtiden. Sedan i fredags när vi jobbade som mest ringde områdeschefen och bad mig släppa allt för att åka och hjälpa till i ett apotek i Liverpool där apotekaren hotat att stänga på grund av personalbrist. 
 
Eftermiddagen gick så fort att jag glömde bort lunchen och sprang mellan medicinlådor och kassan och ordrar som kommit in. Sen bad apotekaren mig att komma tillbaka på måndag och tisdag också. Tack och lov sa min handledare nej så att vi kan ordna upp saker i vårt eget apotek istället och så att jag kan fortsätta med mitt lärande som hamnat på hyllan på sistone.
 
Helgen hade jag tänkt använda för plugg men var så slut i lördags efter en löprunda och sushi på stan att det bara blev att läsa några rader innan jag somnade på kvällen. Fredagskvällen spenderades hos A's arbetskamrat där vi spelade ett oförskämt spel som dock var väldigt kul. Idag har jag spenderat hela dagen åt att skriva bevis på vad jag lärt mig. Och kolla trycket på bildäcken. Och fylla på screenwash-vad-det-nu-heter. Väldigt händelserik helg?! Fort gick det då.
Allmänt | | Kommentera
Upp