Fotografier

Nu har jag bokat min första körlektion! Trots att jag haft körkort i nästan 9 år nu så är jag ganska så nervös över att ta mig ut på vägen. Efter 8 år utan bil blir man ganska ringrostig! Jag hoppas att jag vant mig vid vänstertrafik numera så att det hela går som en dans. 
 
...
 
På torsdag ska jag flyga ner till Köpenhamn och träffa lilla Lena. Ska bli kul med en tjejhelg med stadsvandring och lite storstad. Jag hoppas på sommarväder men väderleksrapporten varnar om regn. Såklart.
 
I övrigt har vi ganska lata dagar. Adrian har lov (igen) och pluggar svenska. Jag har äntligen hittat tid till att sätta ihop bröllopsalbumet. Har hunnit framkalla och sätta in omkring 30 bilder. Bara 947 kvar... Det är betydligt roligare att titta på bilderna i ett fotoalbum än på en dator eller tv. Jag måste se till att framkalla mer av mina bilder. I morse sprang jag omkring med kameran litegrann. Har försökt bättra på mina exponeringar och fokussering då många bilder blir suddiga av dessa två anledningar. Katterna är de perfekta objekten då de aldrig kan sitta still! Jess är största utmaningen då autofokusen aldrig kan hitta hennes svarta päls!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp