Ka

Helg - woohoo! Såg fram emot en ordentlig sovmorgon när jag gick och lade mig igår. Så vaknar jag kl 8. Jag har verkligen blivit gammal.

Igårkväll var vi på Moonlight Flicks i Romerska trädgården. Det är en utomhusbio där de visade "Gentlemen prefer blondes" med Marilyn Monroe. Var mysigt! Lite kyligt bara med endast ca 14 grader. 


Btw, I veckan fick jag äntligen min allra första egna bil! Bara nio år med körkort to det. Det blev en Ford Ka, precis som jag hoppats på. (jag blev förtjust i Ka's när en kompis i hade en sådan i sista året på gymnasiet). Den är liten och nätt. Inte den starkaste i långa uppförsbackar men vad gör det? Killen som sålde den besiktade, skattade och fixade upp den innan jag fick den. Kommer bli tungt att behöva sälja den om ett år! 




Vad ska jag döpa den till nu då?

Allmänt | |
Upp