Swish!

Usch vad helgerna, (och veckorna också för den delen) går fort! Idag har jag varit ute på en joggingrunda men förrutom det känns det bara som jag tjorvat runt hela dagen. Har kokat soppa inför veckan, tvättat två maskiner, bakat godis, läst om diabetes, sett på Ally McBeal och gjort back-up på datorn och telefonen. Känns dock inte som att jag gjort någonting konkret. Kanske är det för att jag har massor att läsa till skolan. Men det går ju så segt!
 
Igår var vi till en av Adrians arbetskamrater med ett annat par. Vi spelade spel och åt pizza! Det är lite mer min stil än att gå ut på krogen och supa där man inte hör vad den andra säger (börjar man bli gammal?). I övrigt satt jag nog bara och läste artiklar om diabetes och magsår. Och bakade något gjorde jag förmodligen. 
 
Ja, något vettigare än så hade jag nog inte att säga.. Sorry!
Allmänt | |
Upp