Knutar

Fjärde skolveckan. Tisdag och onsdag har jag ledigt. Vi har löjligt lite lektioner på skolan, men för att kontra har vi massor att läsa och lära oss på egen hand. Jag föredrar det så faktiskt. Kan bli tröttsamt att sitta på föreläsningar hela dagen. Speciellt när man som jag blir hungrig varje kvart!
 
Vädret har hållt i sig, det är kring 18 grader idag. I helgen var jag till Liverpool och ut på krogen med Aisling och Megan då det var Aislings födelsedag. Var länge sedan jag var ute i Liverpool så det var skoj. Adrian kom snällt och hämtade mig mitt i natten!
 
I morse har jag varit på massage. Adrian hade köpt den billigt via något erbjudande men gav den till mig istället. Himlars, jag önskar jag hade varit dit tidigare istället för att slösa pengar på massager på spa. Denna tjej var sjukgymnast (eller nåt liknande) och fokuserade på problemområdena istället för att följa någon slags rutin när hon masserade. Rätt så plågsamt men jag mår så himla mycket bättre nu! Hon hittade alla knutar och ömma muskler jag inte ens visste att jag hade. Ska tillbaka om två veckor!
 
Annars händer det inte så mycket. Plugg. I helgen ska vi fira Adrians födelsedag. Förra veckan skickade vår husvärd en mäklare för värdering av lägenheten. Beroende på värdet så kanske han säljer. Vi har inte hört någonting än så vi håller tummarna för att lägenheten inte är värt ett skit!
 
Instagram på sistone: 
 
Lyxlunch: rökt lax med dillpotatis och ägg!
 
George.
 
Jessie vinkar till ekorrarna..
 
Köpte sängkläder på IKEA. Detta set i röda färger föll jag för när jag var i USA 2006. Har sett det flera gånger på IKEA men aldrig slagit till. Denna gång hade de det i blått så jag kunde inte låta bli! Adrian tyckte dock det såg ut som ett gammalt 80-tals påslakan...
 
Lycka i matdelen!
 
Förkylning.
 
Allmänt | |
Upp