Tuff natt

Uff... Blev inte mycket sömn i natt. Nu när A är på Irland har jag lämnat sovrumsdörren öppen för katterna vilket jag fått ångra smått. Somnade kring halv ett-ett tiden och vaknade 2:30 av A's sms. Sedan har George minst en gång i timmen väckt mig med sina småljud då han försökt dra åt sig min hand eller försökt gräva fram den från under täcket för att jag ska klappa honom tills han somnar (!). Klockan fem vaknade Jess till och började galoppera genom lägenheten och det dröjde inte länge innan båda två låg och brottades OVANPÅ mig. Kl 05:40 satt George och slickade min arm med sin sträva tunga och drog tassen genom mitt hår. 06:36 vaknade jag med J på magen och G bredvid mig. Jag matade dem så efter de blev det lugnt ett tag och nu vaknade jag kl 08:10 låst mellan Jess på min rygg och George alldeles bredvid mig. Jag får väl skylla mig själv för att jag inte har hjärta att stänga ut dem ur rummet. De är ju så gosiga!

| |
Upp