Onsdagen den 30 November 2011

Idag pågår en industriell strejk i protest mot pensioner, det betyder att universitetet är låst och vi får stanna hemma. Hurra! Men däremot betyder det inte att man får vara ledig. Jag har en massiv hög med arbete som ska vara klart innan vi går på lov den 16 December:
*Ytterligare en 20-nånting-sidig rapport på vårt experiment
*Skriva klart labbrapport.
*Etiketter till två compounding labbar och en aseptisk labb
*Ett online-prov på steril teknik
*Online prov på referenser
*En editorial (svenskt ord? argumentation kanske) om patienters egna mediciner i sjukhus.
*Plugga till compounding prov
*Plugga till prov på pharmacilagar
*Plugga till Pharmacy Practice prov
*Förläsning inför dispenseringslabb


Under tiden vill jag också hinna med:
*Handla nödvändigheter
*Gå igenom min massage kur
*Handla julklappar
*Baka julbak
*gå på Arsenal match
*Skicka Julkort
*Städa
*Adrian
*Pyssla
*Shoppa jacka
*gå till läkaren
*Sticka klart min halsduk
Men vi får se hur det går! Med andra ord så borde jag inte sitta här och babbla.
Allmänt | |
Upp