Sleepwalker

Så var det redan så gott som fredag. Vad fort det går! Helgen i London var underbar, som alltid. Fick min ring - åh! A var på present-givar-humör så jag fick även ett body butter från the Body Shop, massa Galaxy Truffle choklad och ett boxset med alla Vänner säsongerna. Helt galen är han. Men nu har jag förbjudit pojken från att köpa födelsedagspresenter iaf. I övrigt var vi på bio och såg Black Swan - fascinerande film! Vi spelade lite tennis, vilket gick bättre än väntat. Så för första gången på ett bra tag fick jag träningsvärk. (Kanske dags att ta itu med träningen nu va?) Vi var även en sväng till Westfields för lunch och för att leta jobbkostym för A.
Veckan har gått både segt och snabbt. I tisdags var det Pharmacy party på en typ-bar. Sängdags kring 3 tiden så det var tufft att ta sig upp till föreläsningen kl 9. Speciellt med tanke på att jag redan har läst massor om proteiner. Men jag gjorde det i alla fall.
Vad det är som ser ut som en gurka i förgrunden har jag ingen aning om!


Var helt slut på kvällen och var glad över att lampan var släckt just efter 22. Dock ringde A mig kanske 20 min senare. Nån gång på morgonen vaknade jag av att några högljudda killar kommit hem och bestämt sig för att banka en strykbräda på metallräcket i trappuppgången - något som hörs ganska väl i mitt rum! De gav upp efter vad som kändes som minst en halvtimme och jag lyckades somna. Klockan 5:30 satte brandlarmet igång. Inte så svårt att gissa vem som satt igång det. Bara jaga kläder och evakuera. Fy farao. Sen stod killarna (de enda som inte var iklädd pyjamas, som dessutom stank av alkohol) och sa "It wasn't me" när säkerhetsvakten frågade vem som smashat ett glas i trappuppgången och satt igång larmet.
Imorgon börjar jag kl 14 så det blir välbehövd sovmorgon. Sen har jag och Laura planerat trip till IKEA i Warrington. Hiiihiii.
Allmänt | |
#1 - - Carro - C.LUNDSTROM:

Åh tack Anneli :) är allt bra med dig?

Upp