20-01-2011

ÄNTLIGEN en ledig stund utan måsten (förrutom tvätt, städ, packning, middag..). Den här veckan har känts väldigt lång men samtidigt gått på högvarv. Hela veckan har jag fått återkommande yrselattacker - förmodlingen på grund av sömnbrist när jag aldrig hinner i somna i tid. Och igår började glada veckan. Inom 24 h hade jag stoppat i mig 16 tabletter. De jag tog för lilla magen gjorde det värre för stora magen. Haha. Så jag blev less och har nyss varit till apoteket och fått effektiva tabletter som är snällare mot båda magarna. Igår hade vi prov som jag pluggat en massa inför och imorse lämnade jag in en labbrapport på 1400 ord. Nu är jag precis hemkommen från en heldag i laboratoriet. Min kropp är helt slut.
Men ja, nu ska jag sluta klaga, vila lite framför några Grey's Anatomy avsnitt med mango innan jag tar itu med tvätten och packningen. Imorgon blir det tågresa till London! På lördag har vi planerat att spela tennis vilket ska bli intressant. Sen har A hämtat upp min förlovningsring så ska bli kul att återse den. :)
Allmänt | |
Upp