Anthony and Cleopatra

Hej Söndag,

Jag har precis skickat iväg Adrian till tåget och det känns som om helgen bara passerat. Han kom i fredags, vi tog det lugnt med middag och film/tv. Igår gick vi in till centrum och vandrade i affärer ett bra tag. Vi åt middag på Pesto igen, där de serverar minirätter som man kan dela. Efteråt var vi på teater och såg Kim Catrall (Från SATC) i Anthony och Cleopatra. Jag hörde inte så mycket av replikerna pga min trasiga hörapparat men det jag hörde och skådespelet var riktigt bra. Jag hade glömt hur bra teater kan vara!
Efteråt fick vi skynda hem för att åka till Bamboo med killarna för dans och Tinie Tempah. Imorse skyndade vaknade vi kring kl 12 och fick skynda igen för att hinna ut och slippa vara med och evakuera vid den planerade brandövningen. Vi åt lunch på Wetherspoons och besökte lite butiker innan det visades Arsenal-Manchester City match på O'Neills. Sedan middag och nu sitter jag här.
Dags för lite plugg och sedan lite tv-serier tycker jag. Börjar ju redan kl 13 imorgon. Ts...
(Klicka för källa)
Allmänt | |
#1 - - felicia - livet utan min mamma.:

sv: jag och fyra tjejer ska göra en musikvideo! :)

#2 - - Emelie:

Var Kim lika snygg som på tv?

Upp