Beach 2009

Idag var jag hurtig och gick upp 07:20 fast jag egentligen inte hade föreläsning förrän kvart över ett. Jag, Maja, Therese och Karin åkte till en sporthall som hade beach volleyboll-planer. Med sand och palmer och hela köret. Det var jätteskoj och härligt men väldigt jobbigt. Lär ha lite träningsvärk imorgon. Vi åt pizza sedan och jag mådde illa.

Var på knappt halva föreläsningen och sedan smet vi ut. Så tråkigt och jag är otålig inför resan imorgon. Vi gick en stund på stan och tittade lite. Jag köpte små flaskor till schampoo, balsam och duschcreme så att jag kan ta med dem i handbagaget. Nu är jag färdigpackad och har skypat med A-dog. Kommer nog inte somna så fort ikväll så vet inte om jag kanske ska hoppa i duschen? Eller så tar jag det imorgonbitti och ser lite House istället. Jo.

Grannen ovanför spelar på sin dansmatta. Hon har höjt ljudnivån litegrann tror jag minsann Eller är det fotarbetet som dundrar lite mer än vanligt. Fått tinnitus efter helgens fest kanske?! Eller lagt på några kilon?

Tata, kanske rapporterar lite från Belfast i veckan. Puss!
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Beror på hur länge du är kvar. Jag är pank nu men får lön 30e. Är ledig ons-fre nu i veckan (utan pengar dock) och sedan måndag, onsdag och lördag veckan därpå (med pengar).

Upp