Packa?

Da'n före da'n före da'n före doppareda'n. Här sitter jag med massa tända ljus. Har druckit chai thé och sett på Sex And The City filmen - a girls best friend. Jag blev så avslappnad plötsligt och har inte tänkt på någonting de senaste två timmarna. Så himla skönt.

Nu ska jag pula lite på personal statement och borde väl packa inför resan mot Boden imorgon. Men jag har fastnat lite: vet inte vilken väska jag ska välja??!

Jag har fått tips om att ta en med utrymme för ev. julklappar. Men alla tågbiljetter på den avgången är slutsålda vilket betyder att det kommer vara en massa folk på tåget (konstigt!) och ont om bagageutrymme. (I och med att jag har sittplats.) Men tar jag för liten väska kanske jag varken får upp eller ner julkappar. Vilket dilemma.

Jag har lite jul i alla fall.

Funderingar | |
#1 - - felicia - livet utan min mamma.:

ja det ska jag verkligen göra! :) hur länge stannar du i boden? och hos vem firar du jul? :)

#2 - - felicia - livet utan min mamma.:

jaha okej! ja, det skulle jag väll tro. tänkte själv fara dit den 26 då det är hennes födelsedag. :) ja, annars kan vi ju göra det! :)

Upp