26 Januari 2014

Ännu en helg har passerat snabbt som attan. Veckan gick fort den med. Labbar och workshops. Cellerna var infekterade ännu en gång så vi har satt igång med Plan B lite smått så att vi förhoppningsvis får något form av resultat att skriva om i rapporten. Lite nervöst men det ordnar sig.
Vi har en massa "ledig" tid under veckorna. Resten av projektkompisarna har inte satt igång med något plugg men jag blir stressad av tanken på hur många timmar jag spenderat åt annat än jobb. Ju mer jag borde jobba desto långsammare går det. MEN, imorgon sätter vi igång...
 
 
Helgen har spenderats åt att ta det lugnt. Igårkväll gick vi ut på promenad och vandrade runt muren i Chester. Vi var ut och åt lunch tidigare på dagen och skulle vandra på stan en stund men från sol och blå himmel kom plötsligt mörker, blixtrar, dunder och hagel i snömängder. I övrigt har jag/vi städat en massa och gjort mjölkfri glass i min nya glassmaskin.
 
Ska se om jag lyckats göra lite jobb i en halvtimme nu så kanske jag känner mig lite mer produktiv. Gott slut på helgen!
 
Allmänt | |
Upp