Påskplaner

Här har vi haft snö i flera dagar. Inte för att det är särskilt mycket snö men tillräckligt för att Adrian och hans kollega fick vända om på vägen till sista arbetsdagen innan påsklovet. Så han fick en extra ledig dag ovanpå sina 4 veckor. 
 
Själv är man inne på sista veckan innan "lovet". När jag inte är på universitetet håller jag mest på med tentaplugg. 29 dagar kvar till första tentan och jag stressar för att det är för lite tid. Hade det bara varit en tenta hade det inte varit några problem men när man ska plugga för 5 tentor samtidigt blir det lite rörigare. Aja, det ordnar sig väl i slutändan.
 
På fredag åker vi till Irland för påskfirande och gå på bröllop. Ska bli kul för jag har inte varit över sen i augusti tror jag det var. Hoppas på att få klämma på systersönerna, speciellt Harry som jag inte träffat ännu!
 
Tillbaka till böckerna,
 
So long!
Allmänt | |
Upp