Home sweet home

Då var man hemma. Det var härligt att vara upp till Norrbotten och känna av lite riktig vinterkyla. Termometern kröp ner ända till -29 grader så jag fick ju det jag önskade mig. 
 
Det blev häng med Lukas, shopping med mamma och runt-resande till diverse släktingar. Felicia testade min håruppsättning och det blev så fint! Längtar till den riktiga dagen nu. Vi bakade pepparkakshus, rev pepparkakshus och åt konstant. Precis som det ska vara.
 
Igår reste jag hela dagen och kom hem till två glada katter och inte har lämnat min sida sedan dess. I natt skulle båda två absolut sova ovanpå mig, inte bredvid som annars. George ville gosas och Jess kittlade näsan med sina morrhår. Idag blev dock George plötsligt mycket sämre med sitt ben och ville inte gå på det. Istället jamade han och lät och kunde inte hitta någon bekväm ställning alls. Usch var jobbigt det var att titta på när det var så tydligt att han hade ont. Smärtstillande tabletten tog nästan en timme innan den hade effekt och han domnade bort. Hoppas inte operationen dröjer så mycket längre nu.
 
Allmänt | |
Upp