2011-07-31

Två månader kvar tills universitetet sätter igång igen. Jag längtar faktiskt. Kan ha med flytten till Chester att göra.
Denna vecka har gått fort emn varit seg. I och med att J inte varit i skolan i veckan har det varit mindre uppdelning av dagen. Vi har istället vandrat över till en park 30 minuter härifrån där han haft fotboll varje morgon. Men i veckan har han summercamp hela morgonen vilken kommer underlätta. Kanske hinner jag vila en halvtimme eller så under mornarna till veckan.
I fredags gick jag ut med Monica och hennes kompisar för hennes avskedsfest. Vi åkte till en salsaklubb i Fulham, skoj var det! Igår kom Karin in till London så vi tömde Scandinavian Kitchen på en massa svenska godsaker (Cheese Ballz, Turkisk Peppar, Marianne, Salta Bilar, Falukorv och en talrik med köttbullar=). Sedan blev det en shoppingrunda på Westfields och plötsligt var klockan 21. Det var kul att få snacka lite svenska och få en shoppingkompis för en dag! Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 14 så att jag kan vandra upp till spaet för en massage. Hihi.
Allmänt | |
#1 - - Karin:

Åh! Hur var massagen? Apropå svensk choklad så har jag nästan ätit upp allt:). Så gott!

Upp