2011-08-25

Åh, i skrivande stund borde Adrian precis ha avslutat sin tripp till IKEA. Han har inhandlat möbler till lägenheten. Hihi!
Imorgon får jag en timmes sovmorgon - så uppskattat! Barnen har varit på bra humör idag. Jag tog med dem till Westfields för mitt möte med en audionom på Boots. De var helt fantastiska under tiden. De satt båda knäpptysta och stirrade på mannen medans han kollade i örat och gjorde en gjutning. Det var inte förräns jag sa något snabbt till dem som O började fnittra och sa "Teddy!" om och om igen. Vi åt lunch på en restaurang och förrutom att min tröja var full av barnmat efteråt så gick det bra. När vi kom hem bakade jag och J kakor och sen sprang vi till parken en snabbis. Efter middagen satt vi och lekte på golvet när J kom och satte sig i mitt knä, kramade mig och sade "I love you Anneli". Så sött! Föräldrarna var sena så jag fick sköta badningen ikväll. Alltid lika mysigt!
Allmänt | |
Upp