Fattiglapp!

Jaha. Då bestämde sig min 4 år gamla laptop för att det var slut. Över. Finito. Kaputt! På databutiken sa de att reparation förmodligen skulle kosta 2000 spänn. Så idag har jag varit och handlat en ny. Himlars vad det tog emot att ta från bröllopskontot. Så nu är jag med ny laptop men mer nedstämd än jag är glad över min nya leksak!
Tentan igår gick hyfsat. Kändes bra, speciellt med tanke på att jag kvällen innan smått gett upp och trodde att jag skulle få kämpa hårt för att klara godkänt. Förhoppningsvis gick det bra! Nu har vi bara mikrobiologi kvar om en vecka och sedan är det över. Igår började jag packa ihop mitt rum inför flytten nästa torsdag. Som alltid denna tiden på året. Som alltid har jag så j*kla mycket saker! Emma har tagit på sig att förvara mina saker under sommaren så jag hoppas att det inte blir alltför många lådor. Men en stor resväska och en halv låda har packats och rummet ser precis likadant ut...
Allmänt | |
Upp