Recap

Här sitter jag, har tackat nej till utgång för att sitta hemma med böckerna. Har jag fått nåt gjort då? Nä.
I eftermiddags hade vi prov i pharmaceutical chemistry. Gick väl hyfsat. Efteråt hade vi föreläsning med en ny doktor, som måste haft en fd karriär inom komedi för på nåt sätt fick han hela klassen att gapskratta över lipider.
Laura och jag belönade oss själva med kinamatsbuffé i centrum. Jag kom ut med magsmärtor. Lyckat. Jag knarkade tabletter och köpte paraply på Primark. Sedan dess har jag varit hemma i pyjamas. Beställt julklappar och försökt plugga. Nästa prov är på tisdag i The Scientific Basis of Therapeutics. Sedan prov på fredagen innan jullovet börjar! LÄNGTAR.
Vad har hänt annars sedan sist då? Lena var på besök i en vecka vilket var underbart. Kul med någon som väntade i  entren på universitetet när man slutade. Jag åkte ner till London och hälsade på Adrian under helgen och mötte sedan upp Lena på söndagen, körde expresstur runt staden innan vi tog tåget upp till Liverpool. Samma dag som Lena sade adjö kom Adrian upp med tåget.
I helgen var jag ner till London igen för en långhelg då vi var ledig på fredagen - fantastiskt! Vi hade båda en massa att plugga så det gjorde vi plus lite promenad, mat och bio. På söndagen var vi till the O2 och såg Roger Federer spela mot David Ferrer.

| |
#1 - - Karin:

Haha älskar första bilden!:)

Upp