Produktivt

Idag har jag varit produktiv. Började med att värma upp mig genom att duscha och lata mig i sängen framför lite gamla Huset Fullt avsnitt jag hittat. Därefter gjorde jag American Pancakes som intogs utan problem. Resten av dagen spenderades med försök till plugg, satt i telefonkö, sade upp bostadsbidrag, mailade om betyg, betalade räkningar, diskade, pluggade, packade, rensade papper och tidningar, beställde inför-flytt-nödvändigheter, beställde europeiskt sjukförsäkringskort, åt middag, pluggade, blev kall, duschade igen.

På torsdag kommer Adrian (peppar, peppar, ta i trä, håll tummar och tår). I och med snö/kylakaoset här nere är jag lite orolig. Idag har London Stansted Airport varit tillfälligt stängd på grund av snöoväder. Om det håller i sig till på torsdag blir jag..knäpp. (Längtar tills jag får flytta och slippa oroa mig varje gång!!).

SL uppmanar folk att stanna hemma även imorgon. Jag måste väl försöka ta mig till skolan men hoppas på att slippa vänta i kylan igen på tåg som aldrig kommer! Några klasskamrater åkte hemifrån kl 7 i morse och kom fram till skolan kl 10. Sedan 2 timmars resa hem. Helt sjukt.
Allmänt | |
Upp