Tomt

Då var jag helt ensam i huset. Det är väldigt tyst måste jag säga men skönt att ränna runt lite på egen hand. Idag har jag haft min andra dag i London med absolut ingenting att göra. Imorse gick jag upp kl 7 för att säga hej då till familjen som åkte iväg till Irland. Jag fick en sista mysstund med Odile då hon inte var hungrig eller hade magont - dvs inte grät! Igår mötte jag och James Jenna med Farley och Lula och vi åkte alla till Piratskeppet i Diana Memorial Playground där vi hade picnic och lek tills både Jenna och jag var helt slut. När vi kom hem köpte jag en isglass till mig och James. Han var mest intresserad av min Calippo Shots och blev plötsligt stjärna på att dela med sig av sin glass.

När vi kom hem gav jag honom hans present och vi gjorde pusslet tills Nessa kom hem. Jag fick ett par tofflor av James "So your feet won't be cold" sa han. "They have diamonds on them". Av föräldrarna fick jag alldeles för mycket pengar. Känns jobbigt att åka för de är så gulliga men jag har fått erbjudande om att komma och vara barnvakt om jag kommer ner till London så jag lär ju komma och hälsa på i alla fall.
Allmänt | |
Upp