Gratis är gott!

Äntligen är tentan bortgjord! Frågorna var mycket krångligare än de varit på gamla tentan så det kändes lite halvklart. Kan gå hur som helst. Känns som att jag alltid säger så, men det är så ovisst när man kan få underkänt på en viss del men VG på resten av frågorna och då få underkänt på hela tentan. Aja, man kan bara vänta och se!

Är hur som helst helt slut nu. Efter tentan gick jag och två tjejer från klassen till gymmet på skolan. Kändes riktigt skönt att få arbeta lite. Nu hoppas jag att känslan håller i sig så att jag kan ta mig dit åtminstone en gång i veckan. Efter gymmet åt vi lunch och åkte sedan till Solna för att träffa ledningen på Karolinska Institutet. Var skoj och vi fick en ryggsäck och bok. Äntligen kan jag slänga min gamla, stinkande ryggsäck från mellanstadiet!

Nu: House! :D


Bildkälla: http://www.fox.com/house/features/

Allmänt | |
#1 - - Karin:

Hehe du kan vara lugn. Jag skojade bara om dubbeldejten;)

Nathan lärde mig fanta pubes:D

Du får tvinga Adrian till Tesco när du kommer hit, en hel aisle (glömt ordet) med julgodis!

Upp