Uneventful

Snacka om ej händelserik helg. Har gjort nada förrutom att plugga, städa och plugga lite annat. Jag sörjer mitt sociala liv men har inte energi för att orka med något mellan pluggsessionerna. Jag får nöja mig med att prata av mig under skoltid.

Imorgon ska vi göra klart PBL arbetet, förhoppningsvis och sedan ska jag stanna kvar på biblioteket och plugga bort lite så jag slipper bli distraherad av godsaker, mat i kylskåpet och smutsig disk.

Om 4 dagar kommer Adrian! Är inne i jag-blir-galen-av-att-vänta-perioden så försöker distrahera mig med plugg men istället distraherar längtan mig från plugget. Knepigt. Ja. Ska läsa några sista rader och sedan natta kudden.

| |
#1 - - felicia - livet utan min mamma.:

jag visste inte om det... jag sa det till pappa och han visste inte om det heller.

#2 - - Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

fin bild :)

Upp