Trötter.

Tröttheten är ett faktum. Blev inte så många timmars sömn inatt, runtikring 4,5 timme. Kanske var jag nervös inför redovisningen vi hade idag, eller så var det för alla Gilmore Girls avsnitt jag tittade på. Eller så var det ena orsaken till det andra. Hur som helst är jag helt slut nu.

(Och redovisningen gick bra. Jag har lärt mig prata fritt utan papper! Typ)

Var på väg att somna i lakanslös säng kväll medan jag väntade på min tvättid som startade kl 20. Så nu har jag tvättat till 22.30 och fått svar från studierektorn om att byt labbgrupp så att jag slipper sitta i labbet hela fredagen när jag får finbesök!

Jag tänkte då att jag skulle byta och ha labben imorgon bitti så nu har jag suttit ett tag med labbkompenidet och räknat på cerebrospinalvätska tills jag kom på att jag kan byta så att jag har labben på onsdag istället. Wopi. Nu kan jag slappna av i alla fall och kanske få tillräckligt med sömn inatt så att jag är utvilad och inte håller på att somna så fort jag tar upp fetboken. För imorgon blir det hårdpluggning och sedan demonstration av neurofysiologi vilket ska bli jätteintressant! Sen ska jag till centralstationen och hämta upp irländaren :)

Sängen lockar.
Allmänt | |
#1 - - felicia - livet utan min mamma.:

ja man vet ju aldrig, jag kan fråga mormor. :)

#2 - - felicia - livet utan min mamma.:

ha det så mysigt med pööjken din, och hälsa! :) <3

Upp