Why does it always rain on me?

I Belfast nu. Vadret har varit ganska skit, forrutom en eftermiddag i helgen da vi hann ta ut cyklarna och ta en tur efter the Lagan i min favoritpark och sedan tillbaka upp till Albert Bridge och tillbaka. Senare borjade det regna igen.

I sondags var vi pa bio och sag Angels & Demons. Jag tyckte den var riktigt bra, ingen trakig sekund och det hande massor. Rekommenderas! Pa fredag kommer tjejerna over. Ska bli skoj. Vi har gjort nada och sparat pengar for att ha rad med slosarhelg.

Ja, har val inte sa mycket att skriva.
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Han dissade mig tydligen inte för han smsade mig senare. Japp, det var han fast han är singel numera enligt bebo

#2 - - Emelie:

Tackar! Den är från H&M!

#3 - - Emelie:

Hahaha ni var för fulla för vi behövde inte ens visa leg. Kul att det händer nån annan än mig nån gång. Bot var väl okej tror jag. Hånglade upp en 19-åring på vägen hem vilket ju var lite av en upplevelse.

Upp