Exhausted

Ja vilken knäpp helg det blev. Som sagt, 18 timmar upp med tåg. 30 timmar på plats och sedan ytterliggare 18 timmar på tåg. På hemvägen hade jag sittplats. Inte det skönaste måste jag säga men det funkar. Jag kom hem kring 11:30 idag och nu är det mesta utspritt i lägenheten. Jag ska packa det mesta så jag vet hur mycket flyttfirman ska ta med sig. Men jag tror inte jag kommer få så mycket gjort hur som helst.
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Tack :) Det ska verkligen krävas lite ilska för att man ska få ut allt i skrift åxå. jag ville dela med mig, finns alltid någon som känner igen sig ^^.



Gillar din design åxå, riktigt snygg!

#2 - - Emelie:

Blir nog ingen semester för mig heller :( Karin är dock i Spanien 11 dar just nu. Liiite avundsjuk.

#3 - - H A I D I J A K O B S S O N:

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag !



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

#4 - - johanna:

snygg blogg, gör du blogg designer?

Upp