Weird Dreams

Inatt har jag(vi) haft konstiga drömmar. Jag drömde att min lägenhet (jag har fått lägenhet i Sthlm!!!!) var i själva verket en säng i rad med ca 20 sängar i en smal korridor. Jag hamnade bredvid några stora och högljudda greker. Jag var gråtfärdig och klagade till sjuksköterskan (?) som hade hand om det hela. Hon sa att de kunde dra ned priset åt mig så jag skulle tjäna kring 68 000 kr på det över 6 år. Hon var chockad när jag meddelade att jag hellre säger upp min plats, tar tillbaka mina ködagar och söker nåt nytt.

Pojken drömde att han såg på någon fotbollsfinal och tvn gick sönder.

Detta rotar sig nog i våra aktuella problem. Jag är lite orolig över lägenheten eftersom jag inte kunnat titta på den och tydligen är Adog lite ledsen över att sportkanalerna försvunnit nu när Virgin kontraktet sagts upp.

Jag är lite uttråkad och har surfar på grannens internet då vårat sagts upp! På onsdag flyttar vi igen.
Allmänt | |
#1 - - Karin:

Hehe låter som ett bra beslut. Vart ska ni flytta nu? Jag kollar på tv på dagarna (har fått in virgin)och sen jobbar jag. Ska jobba 10 timmar imorgon, ser inte fram emot det. Vad har du för dig?

Upp