Titta vad jag hittade...

Jag hittade ett album på skrivbordet med en massa bilder jag inte har sett så många gånger. Hittade en massa färgglada bilder från en glad kväll på the Parlour. Det konstiga (eller kanske inte så konstigt?) var att jag inte hittade en enda normal bild. Så.. en vanlig kväll på the Parlour:

Saknar!


Bekymrad Karin?


Vad som pågår här har jag ingen aning om, men Karin verkar veta!


Disco!


Limbo!


I. See. You.


Da finger.


När vakten och hans vän (?) dök upp från ingenstans.


Rock 'n' roll?


McDrinkseys


Blue.


Bords-dansande dörr-vakt.

| |
#1 - - Karin:

Har du bytt blogg?? Vad förvirrande!

Nej jag tror inte han äter det nykter, hoppas jag. Han var aspackad igår haha. Han kunde inte stå upp.



När är det du kommer hit förresten?



Det var en bra kväll på Parlour den gången. DJ:n tillägnade ju t.o.m låten till "Anneeeleee". Du får ta och flytta hit snart igen så du kan dricka VKD!

#2 - - Emelie:

Coolt, då kanske det fungerar för mig att kommentera här då. Ser ut som jag behöver bajsa på dom dära bilderna.



Jag börjar skolan idag, ska sluta jobbet den 21a och plugga typ gymnasiekurser på heltid. Har för mig att du frågade detta. Annars delar jag bara med mig.

#3 - - H A I D I J A K O B S S O N:

kul ni ser ut att ha de :P

Upp