Pick me up.

Ännu mera städ och plock idag. Känns som att jag bara har plockat och plockat hela dagen.

Började dagen med att gå upp tidigt och gå på föreläsning med tysken som jag inte hörde/fattade ett ord av sist. Men idag uppfattade jag kanske 50%! Improvement! Efter lite shopping på Clas Ohlson och hemköp åkte jag hem, åt lite korvar och började tejpa lite lådor. Sedan rensade jag garderoben, städade hela, dammsög, packade kläder i massor, tvättade 4 maskiner, städade toaletten och stod på knä och torkade golvet (I brist på skurmopp!). Vi har stressat över soffan lite till också. Två intresserade men i slutändan hör ingen av sig.

Imorgon blir det ännu mera städa och sedan hyra flyttbil och lasta in alla kartonger och påsar och skit. Ser inte fram emot allt bärande! Men sedan är det ju "Imorgon" imorgon! =D Bästa presenten på födelsedagen blir att få över A-dog. Yes.

Nu ska jag försöka sova. Har inte kunnat somna som vanligt de senaste veckorna (månaderna?). Kan vara jättetrött men så fort jag släcker lampan blir jag jättepigg. Har försökt med att ta med kemiboken till sängen men inte ens det hjälper.
Aja.

Sov gott.
Allmänt | |
Upp